underbart väder

nu har jag precis vaknat & jag det är väldigt sent, haha. men somnade faktiskt vid 4.30 inatt, höll på att snacka med några kompisar ((: konstigt är att, jag är inte ett dugg trött faktiskt, de är konstigt? men det är ju bara bra. 

idag skulle ju min älskade kompis komma, men hon blev väll lite småsur för att jag inte möter henne i stan, men det är faktiskt svårt eftersom skolkortet funkar inte nu & min syster har mitt hundrakort, så det blir lite problem. mjaaa, får se hur det blir då, fattar inte att hon blev sur pga detta? men sånt är väll livet antar jag.. detta är kanske 2 gången på 5 år som vi bråkar, minns inga andra bråk faktiskt. så vi är väldigt bra vänner, barndomsvänner. 
men jaja, vill hon inte komma så börjar jag planera annat, vad ska jag göra? :)

så nu tänkte jag gå ner å ta fram något att äta, känner att magen börjar kurra, vet inte när jag åt sist, haha. har lust att käka på donken idag, men vet inte hur jag ska komma dit... så nu går jag ner och börjar med frukosten så skriver jag lite senare. 

puusssaaar 

Kommentarer
Postat av: Jenna

du ska typ välja om du vill spela ett spel med en random gubbe.. eller så får du se nere i högra högra hörnet vilka det finns att välja mellan.



svårt o förklara när jag inte vet exakt heller, hehe :P

2009-06-25 @ 19:24:15
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test