Wallander - Skulden

Hej igen!

Nu har jag precis kollat klart på Wallander, fy fan va bra film! Rekomenderas för den som gillar mycket saker i taget :)
5 av 5 får den faktiskt! Super bra. Men den var lite svår att förstå i början, men i slutet visade dom allting som man inte förstått. Becca berätta ju slutet för mig & det var ju lite surt eftersom jag hatar att veta slutet innan man ens börjat kolla på filmen. Men den var helt okej.

Till annat då. Jag skulle fixa min header & det ska jag göra alldeles strax. Måste bara hitta en bild & byta ut till en annan bild om ni förstår? Ni kommer få se sen när det är klart :)

Jag skulle egentligen till bup imorgon bitti klockan 10, men det funkar inte eftersom det inte går någon buss vid just den tiden. Så mamma avbokar den så får jag åka tillbaka till bup efter sommaren, gud så skönt! 
Och så tänkte jag också säga att jag är jätte glad idag eftersom mina besökare har slagit rekord :D 
26 läsare bara idag! Och fler hoppas jag det blir, vid 18 tiden hade jag 11 läsare & för ca. 2 timmar sen 26 stycken! Är jätte glad om folk fortsätter läsa min blogg & börjar kommentera lite mer. Så kan ni gärna säga till om jag ska börja skriva om någonting annat än bara min vardag. Kanske börja lägga in på massa kläder? Saker jag önskar mig & ska köpa? 
Vill ju att min blogg ska bli så bra som möjligt. Kolla Kenza, jag älskar hennes blogg. Hon är verkligen en söt tjej & en fantastisk blogg. Det finns fler. T.ex www.JenniferMalmqvist.blogg.se som jag alltid läser.. www.mestelsa.blogg.se, www.carolineanette.blogg.se, finns massa bra bloggar att läsa! Rekomenderar er att läsa dom bloggar som jag skrev upp nyss :)

Nu ska min header fixas så vi hörs imorgon! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: cecilie ♥

Sv: det känns verkligen inget att pierca tungan! elr det spänner lite, men det gör verkligen inte ont :D och jag blev inte så värst svullen heller (:

2009-06-18 @ 00:36:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test