090520

Godmorgon bloggen!

Hinner nog skriva ett snabbt inlägg nu på morgonen. 
Ehm, jag vaknade runt 05.20 och jag var helt pigg? Vaknade av en störande fluga. Så jag gick in och la mig hos Becca, hon blev värsta sur för att ja råka väcka henne. Men sånt är livet när man bor med mig förstår ni. 
Kunde bara sova en timme. Skulle egentligen upp 07.20, men vakna 06.20, varför just 20 över? Haha. Men iallafall, så har min natt/morgon sett ut då. Nu ska jag till skolan och lämna in mina läxor, sen hoppas jag att mamma väntar på mig så jag kan åka med hem. Orkar inte vara kvar i skolan! 

Sen senare kommer jag åka hem till min älskling, ensama hemma! Yes. Han har kvar godis sen sist ja va där :)
Mys blir det ikväll! Tidig fredagsmys (det är ju onsdag), hehe. Och imorgon fyller då mamma år, hade tänkt vara med Emma älskling, men går ju inte. 

Oj, nu hinner jag inte skriva mer!
Vi hörs senare. ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test