090526

Hej bloggen!

Idag ska jag som sagt åka till Kungälvs sjukhus för att ta ut min p-stav. Är jätte rädd just nu, men det går fort hoppas jag. 
Jag kommer få cykla till bussen i Starrkärr. Den går 12:04, åker nog hemifrån runt 11.45 för att inte missa den om den är tidig. Är då i Kungälv runt 13 tiden. Älsklingen ska dra sig från lektionen vid 13.30, så jag får sitta där i 30 min själv. Men så är det, jag får väll hitta på något kul under tiden. Sola om solen kommer fram idag? Eller kolla lite inne på JC kanske? 
Hittar väll på någonting. En glass ska jag och älsklingen ta efter jag varit på sjukhuset. Vad kan man ta? En daim glass kanske.. Eller kostar dom mycket nu? Har för mig att dom kostade 30 kr, OMG. Folk kommer inte ha råd att köpa den tillslut. Äta upp 30 kronor på 10 min! Kanske blir en piggelin som kostar 6 hehe. Tar med mig 30 kronor. 

Och om ni vill veta min dag imorgon, så ska jag och älskling till stan och köpa lite. Blir en hemlighet vad jag ska köpa :)
För jag är själv inte helt säker. Men jag får se hur det blir. Stan blir det iallafall med min sötnos. Undra vad han ska köpa? 
Men så ser min dag ut imorgon. Vad ska ni hitta på? 

Outfit kommer alldeles strax. 
För nu ska jag sätta på tv:n en stund och kanske ta något att dricka eftersom jag aldrig äter frukost på morgonen. 
Puss och hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test