10;06

Godmorgon sötnosar!

Vet ni hur svårt jag hade att somna inatt? Först tänkte jag gå in och lägga mig.. Men det blåste så mycket så det lät som taket skulle flyga iväg, det är väldigt svårt att somna då, hehe. Så jag gick in och la mig hos Becca, fast där kunde jag inte heller sova för hon har råttor som är uppe på nätterna! Det var därför vi fick byta rum så jag hade glömt av att dom fanns där, haha. Så jag gick då in i mitt rum igen.. och jag lovar, jag kunde inte somna på minst 1 timma. Jag har skit svårt för att bara sova annars, och nu då? Men nu är det okej, var ändå ganska pigg när jag vakna.

Och idag åker jag till stan med min sötnos då. Jag har bestämt mig vad jag ska köpa. Måste kolla att det finns kvar bara. 
Så jag tar en buss som går 13;44, så jag är i stan runt 15.06. Hoppas han har kommit in då. Han skulle göra några roliga saker med klassen idag. Typ kanot, springa på saker i vattnet osv.. låter kul! 
Men så ser min dag ut! :)
Idag kan jag lova er en outfit om ni är snälla, ni kommenterar ju aldrig.
Men nu måste jag ta och äta, sen ska jag duscha.
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test