22:00

Hej bloggen!

Dålig uppdatering idag, sorry! Inte kunnat skriva när jag var hos älsklingen eftersom han inte har något internet hemma än. Men ni kan få några fina bilder :)



Lite gott måste man ju ha!

Och goda pussar såklart! 

Nu har ni fått två bilder, det räcker va? ♥
Tänkte bara skriva här att jag har haft en toppen dag! 
Och säga att jag ska gå och kolla på Ballar av stål, för idag kommer den!

Mina planer för imorgon är; Åka till Raimo på morgonen antagligen & sedan ska jag till tandläkaren och dra ut två tänder eftersom jag snart ska få tandställning.. Äntligen! Väntat i 4 år. 
Men nu kilar jag, skriver imorgon. Så kanske ni kan få se mina fiiiina glöggar (stavning)? antagligen. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test