23:29

Godkväll bloggen!

Idag trodde jag att Ballar av stål skulle komma. Men tror ni den gjorde det? Nix. För jag tog faktiskt fel på dag!
Så idag har jag inte ens kollat på TV alls. Och nu orkar jag inte det heller. 

Vill ni veta en sak? Jim, min bror. Han är på sjukhuset nu. Han skulle göra någon volt på studsmattan, så ramla han på ryggen & hade skit ont. Varför ska man alltid skada sig? Menmen. Så är det när man inte tar det lungt. Grym är han iallafall, när det går bra! Men till en annan sak om studsmattan. Jag, Kim och Becca gick ut och hoppa, så börja det regna. Inte så kul. Så nu är det blött där. Intressant va! 

Imorgon har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Någon som kan komma med idéer? Kanske kan försöka fixa min blogg mer, göra lite av min matteläxa som jag aldrig orkar göra. Booring! Det är verkligen det som jag är dåligast på. Men jag får väll allt försöka lite, annars finns ju lillasyster hemma som kan hjälpa till :)

Någon som har förslag på vad jag kan börja med? "Hiss/Diss"? "Veckans bild"? "Fortsätta med outfit"? Kom på något som ni tycker är roligt att läsa/se på! 

Ska dra mig mot sängen nu. 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test