23;59

Godnatt!

Nu hinner jag skriva lite. Förlåt för dålig uppdatering ÄNNU en gång, måste skärpa mig. 
Men iallafall, idag har vi hunnit långt med mitt rum. Bara listerna vid golvet har vi kvar att göra, så det fixar jag och Becca imorn hoppas jag. Så är allt bra, och så ska jag & mamma åka till nån affär i veckan och köpa tapeter antagligen. Eftersom jag vill bli klar med mitt rum snart så jag kan sova där. 

Men jag har inte bara målat idag. Utan solat också, resultat kanske kommer imorgon! :)
Outfit kom inte idag heller eftersom jag haft bikini på mig hela dagen. Men imorn kommer en får vi hoppas. Och så ska jag också hinna göra lite av Engelskan som jag måste göra klart. För det är snart avslutning! 
Eller jag är ju hemma varje dag, men då får jag inte skolk och så har jag bestämt mig för att sköta mig i 9an! Verkligen.
Bestämt mig för VG i Engelska, Svenska, Idrott & Syslöjd eftersom det är de jag har lättast för. Minst G i Matte, hemkunskap och resten då. Inget IG, absolut inte! Så vi får se.
Vi hörs imorgon! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test