Bilder från sommarpromenaden

Nu har jag kommit tillbaka!
Jag har märkt att det är väldigt skönt att ta en sommarpromenad när man inte har någonting att göra. 
Det tog 1h och 20min. För mamma och Micke brukar det ta 1h och 10 min, så jag känner mig väldigt stolt!
Fick inte ont någonting i knät och det känns väldigt skönt nu efteråt. 
Kommer komma några bilder strax :)

                 
        Här kom vi till ingenstans                                          Starrkärr


                 
                   Starrkärr Kyrka                                                Söta Mamma ♥

Detta är bilderna som jag orkade ta idag.
Nu ska jag äta, mamma har lagat något gott. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: carolineanette

åh va skönt med en promenad :)

2009-05-25 @ 13:52:56
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test