Dålig uppdatering

Hej vänner!

Nu skriver jag äntligen :)
Har inte hunnit skriva från och med igår kväll tills idag. Haft fullt upp hela dagen eftersom jag, sötnosen och syster har målat all trä i mitt rum. Imorn blir det nog färga listerna nere vid golvet. Det blev ju vit färg, gissa hur mycket färgen kostade till ca. 25 kvadrat? 650 kr! Överdrivet mycket kanske? Men nu är det klart iallafall och så ska jag tapetsera vita/beiga väggar (3st) och en svart fondvägg med gråa blommor på. Ni kanske förstår? 
Här kommer en bild om ni vill se; 


Inte precis den. Men så ungefär? Vad tycker ni om det? Jag vet att det kommer bli mycket fint. 
Plus att jag ska köpa ny säng igen. 120 eller 140 säng, det räcker nog åt mig och älsklingen tror jag.
Vi målade i ca. 6-7 timmar! Fan va jobbigt asså, stekande väder också så man dog ju nästan av värmeslag! 
Och imorn ska det bli 15 grader vid 8 tiden på morgonen! Sen framåt dagen ska de bli hela 25 grader! /;
Men då tror jag faktiskt att jag hinner sola innan min sötnos kommer hit iallafall. För han ska fortsätta hjälpa mig med rummet så det blir klart! 

Juste, ni ska få två bilder till! På mina råttor, dom har blivit mycket tamare. Så bra! :)
Så här kommer dom;


Vi provade en ny mat! Sallad & det verkar dom gilla.

Men nu orkar jag inte skriva mer. Ska nog krypa ner i sängs, måste ju sova i Beccas rum nu medans vi håller på i mitt. Så jag säger väll godnatt, så hörs vi imorgon!
Förästen, när jag sola igår så fick jag färg! Sola solarium är verkligen bra att ha.
Men nu måste jag slita mig. Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

riktigt snyggt kommer det bli :O :) <3

2009-05-31 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test