...

Nu har vi kommit hem efter att ha hämtat Becca hos en kompis. Hon har varit hos Jessica, som haft kalas. Grattis förästen på 13års dagen gumman! Hoppas du haft ett trevligt kalas.
Så det är det jag har gjort nu, just det vi har lämnat min baby också.
Men jag tycker vi har varit duktiga idag också måste jag nämna! 

Vi har klippt gräsmattan där det hade vuxit upp. Det växer 3 cm på 1-2 dagar jag lovar! Jag vet inte hur många gånger jag har klippt gräsmattan & så har vi faktiskt dratt bort ogräs. Så nu kan man komma in i hundgården.
Och så får jag inte glömma lägga in några bilder på min finaste katt. 
Det kommer i ett nytt inlägg så ni vet.

Och efter det tar jag nog en macka och té om det finns kvar. Går åt fort här hemma! Och sen går jag nog och lägger mig.
För jag ska till tandläkaren vid 14 tiden imorgon. Bara en undersökning, får inte tandställning än! Hade hoppats på det men näj. Så jag kan nog skriva godnatt här. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test