extreme home makeover

Godmorgon bloggen!

Hoppas ni har sovit gott inatt? Det har jag iallafall, och det är jag glad över.
Vad ska alla hitta på idag? Någon som har förslag på något kul? Jag ska göra en sak idag som inte är sååå jätte kul.
Jag ska ju dra ut två tänder idag. Eftersom jag ska få tandställning om mindre än en månad. Ni ska veta att jag är jätte glad för det, har väntat över 4 år. Men om 1,5 veckor ska jag dra ut två tänder till. När jag vet hur de känns första gången, tror ni jag vågar göra det nästa gång då eller? ;$

Om ni vill veta vad jag hittar på nu så kollar jag på Extreme home makeover. Jag gråter nästan kan jag erkänna. Och jag ryser hela tiden! Den är så sorglig. Deras hem blåstes bort av en tornado. Mamman och deras två barn var där, barnen klara sig utan några skador eftersom mamman la sig över dom, men mamman bröt ryggen oc får sitta i rullstol resten av sitt liv. Tänk hur mycket hemskt som kan hända i världen? Så kommer det alltid vara.
Men nu tänker jag slita mig från datan, ska kolla några bloggar först och lite på blocket.

Nu idag så lovar jag en outfit!
Puss, så hörs vi senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test