KALASET IGÅR VA JÄTTE KUL

Gomorron!

Nu sitter jag här med min älskling och äter frukost. Strax ska vi duscha, väntar bara på älsklingen först.

Kalaset igår va kul, eftersom min kusin Sara kom och min faster Annika, inte sätt Sara på ett tag så det va kul att träffa henne. Vi bestämde också att vi måste träffas nån dag och sova över någon helg. Men kanske inte denna eftersom hon kanske ska på fest med sina kompisar. Men hoppas det blir nån helg snart iallafall.
Ni kanske vill veta vad jag fick mer? Jag fick 100 kr av Sara och Annika, och av pappa och Karin fick jag guldpass. Som jag faktiskt trodde att ja skulle få av mamma, men nu kanske mamma har råd med ett till Becca. Så man kan åka lite med henne också.
Och på onsdag eller torsdag åker jag med Frida till liseberg och köper guldpass och såklart ska vi åka saker också, får hoppas att det inte är mycket folk.
Så jag är glad över det jag fick. Nu har jag faktiskt 300 lösa pengar, så ska köpa ett par nya skor eftersom mina andra favoritskor har gått sönder och för resten köper jag nog piercingsmycken till naveln. Fast kan ändå inte byta än. Så får se vad ja köper, men jag tror de blir piercingsmycke till naveln.

Nu är älsklingen klar med frukosten så nu ska vi in och duscha tillsammans!
Puss & kram !

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, vi måste sälvklart åka till lise snart (;

Älskardig <3

2009-05-11 @ 22:33:50
URL: http://bessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test