KONFIRMATION

Hej bloggen!

Hann inte blogga imorse eftersom vi fick lite bråttom. Min kusin konfimerade sig idag, väldigt söt var hon. 
Men nu tänker jag berätta lite om min dåliga natt. Ehm, jag vaknade halv 4 inatt eftersom jag mådde skit illa. Så jag gick ner till toan och fick sån värsta spykänslan! Ni har nog också haft den nångång eller? Men iallafall, sen efter en stund så gick jag upp och la mig i sängen och jag lyckades somna.. Vid halv 6! Sjukt trött. Men sen vaknade jag 7 igen, och då fick jag en RIKTIG spykänsla! Så jag gick ner till toaletten igen. Sen vid kvart i 8, då kom det! Usch, fy va det är äckligt! 
Men det är inte magsjuka så ni vet. Det är från igår. Käkade smörgåstårta, sen direkt efter gick jag ut och hoppa studsmatta och spela fotbollsmatch med familjen. Så det kanske är därför? För det har inte kommit mer. 

Nu sitter jag iallafall här och tänker fixa min blogg. Senare har jag ingenaning om vad ja ska göra. Kanske göra något med lillasyster. Kul när vi är sams och kan göra någonting ihop! Hoppa studsmatta kan jag garanterat INTE. Har träningsvärk i heeeela min kropp om ni vill veta, sen igår. Hoppade som fan eftersom vi hämta den igår ju, ni fattar nog. Det är kul med nya grejor. Och så har jag huvudvärk och mår illa. Så får nog bara ta det lungt idag får jag hoppas. Och för er som gillar roliga tv-program så kommer "Ballar av stål" ikväll klockan 21.55. Jag älskar den! Man skrattar ju hela tiden, haha. 

Nu har ni också fått en outfit i inlägget före. Säg vad ni tycker? :)
Puss

Kommentarer
Postat av: carolineanette

sv ; naw, gulligt gumman :)

vad är veckans bild:)?

2009-05-17 @ 19:22:53
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test