NORGE ÄR BÄST !!!!

Gud va norge var bra! Det var verkligen den som var bäst och jag hejade på dom! Första gången något blir som jag vill.
Det fanns väldigt många fler som var bra och förtjänade att vinna också! Men den har var klart bäst. Finns säkert många som håller med mig och många som inte tycker som mig. Men det skiter jag i :)

Detta blev också ett väldigt kort inlägg. För nu ska jag sova.
Upp 9.30 imorgon eftersom jag ska på min kusins konfirmation. Hoppas du får något fint!
Så jag måste sova om jag ska orka upp. Men måste först fixa piercingen, och fixa mig innan sängen.
Skriver imorgon, tar nog en massa kort också. Så det får ni med se!

Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: carolineanette

ge mig lite tips, vad tycker du jag ska skriva om i min blogg?:)

2009-05-17 @ 15:59:10
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test