NU KOMMER SOMMAREN TILLBAKA

Godmorgon bloggen!

Nu sitter jag här och kollar ut i det fina vädret. Va skönt att solen har kommit tillbaka! Är det någon mer som tycker som mig?
Funderar på att käka lite frukost, gå ut lite med min söta lilla katt, springa lite på gräsmattan kanske. Senare idag har jag faktiskt ingenaning på vad jag kan hitta på. Älsklingen kommer senare, så då har jag något att göra. Men innan det då? Ska nog ta och ladda ner en film som jag ska kolla på senare och en som vi kan se ikväll! 
Får väll hoppa in i duschen innan Erik kommer också. Ni kommer få några bilder på mig och Mysan sen iallafall. 
Det kommer en outfit senare!

Puusss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test