PIERCING I NAVELN IDAG

Gomorron!

Nu har jag orkat kliva upp ur sängen. Det var faktiskt på tiden! Eftersom jag måste duscha, för sen ska jag och mamma åka till Panache och ta hål i min navel. Hoppas det blir jätte bra och fint! Älsklingen säger att det kommer bli jätte bra, så jag får lita på honom. Fast alltid innan ja ska pierca mig så är jag rädd att det gör ont. Men kan andra kan jag. Många säger att det går fort och inte känns och andra säger att det kan kännas. Men den jag gjorde i läppen gjorde ju inte ont, så jag får hoppas.
Måste duscha nu innan för jag vill inte duscha sen när jag har piercingen eftersom jag tror att det kommer göra lite ont att få kroppstvål och vatten och sånt i. 
Kan ladda upp en bild senare så kan ni få se hur det ser ut. Men det blir nog när jag har kommit till pappa. Ska ju dit nu i helgen. Kul att få träffa dom lite. Så ni får se en bild senare, om jag inte kan mms-blogga kanske? 
Nu drar jag mig härifrån.

Puss mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

tror det kommer bli jätte bra ;)

2009-05-08 @ 15:35:42
URL: http://kajsathorson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test