PIERCINGEN GICK BRA

Har inte kunnat skriva nu under dagen som jag skrev förut.
Haft fullt upp. Och när jag kom till pappa skulle vi åka och kolla på Daniels simuppvisning, sista gången. Och han fick diplom för han varit så duktig. Min lillebror är bäst på att simma och han älskar att vara under vattnet!

Men till piercingen. Det gick väldigt bra, men det gjorde väldigt ont när han skulle mäta vart han skulle ta hål, sen hann jag inte tänka mer innan han tryckte in nålen, det gick jävligt fort. Men ja, det gick bra. Tycker det är väldigt fint, passar nog också nu till sommaren. Men får inte bada på c.a 6-8 veckor eftersom det kan bli inflamerat och det är inte så kul..
Detta måste jag verkligen sköta för detta ska bli bra och fint. Ni kommer nu få en bild på hur det ser ut.



Fick välja färg och jag valde rött, för det är fint  :]



Imorgon ska jag ha lite kalas hos pappa så kanske hinner skriva lite på morronen, men inte på dagen, så imorrn bitti och kvällen kanske. Så får ni höra mer vad jag har fått i present. Faster Annika och kusin Sara kanske kommer. 
Puss!    ♥

Kommentarer
Postat av: tsukii

Hej, kika gärna in min blogg ifall du är sugen på en ny bloggdesign :)

2009-05-09 @ 02:06:48
URL: http://tsukii.net.tc
Postat av: Karin

Jättefint blev det ! :)

2009-05-10 @ 18:35:52
URL: http://karinhildesson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

riktigt snyggt ;D <3

2009-05-10 @ 21:39:35
URL: http://kajsathorson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test