PUSS & GODNATT SÖTNOSAR ♥

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och mysa med mig själv, kanske blir det katten också. För jag hör på henne att hon är jätte ledsen över någonting, men hon vill inte säga vad. Hon kanske vill höra att jag vill mysa lite med henne? :)

Och imorgon ska jag icke heller till skolan. Eftersom jag börjat jobba hemma. När jag gått upp ska jag käka, sen kanske försöka jobba lite i matte, och sen ska jag fixa min kompis blogg och sedan min egen. Hoppas jag får en lycklig dag för en gångsskull. Men nej! Får jag ju absolut inte. Har ju inte min plattång hemma. Glömde den hos pappa & jag måste ju lyckas hämta den snart, någon gång. Om jag då orkar. 
Orkar inte åka ända till ytterby, det är så bajs långt. Jag är en lat människa. Men han får nog komma till kungälv eller något, så möter han mig där. Men skit i detta nu. 

För nu ska Caroline sova tycker hon. Mysa med hennes lilla katt. Så godnatt och sov så gott alla sötnosar!

Puusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test