ROBINSON SEN EUROVISION :)

Godkväll!

Inte kunnat uppdatera så mycket idag eftersom vi haft fullt upp här hemma idag. Kalas och fler saker. Men nu tänker jag skriva ett kort inlägg.
Min älskling har åkt hem nu, vi lämnade honom precis vid bussen. Tråkigt tråkigt. Men vi ses imorgon, då vi kanske ska äta lunch i stan. Vet inte riktigt om det blir imorgon, men nån gång nu i veckan annars.
Väldigt mysigt och väldigt gott!

Men om ni vill veta vad jag gör nu så kollar jag alltså på Robinson, gud va intressant det är har jag märkt. Varför har jag inte följt den innan? Vem är det ni hejar på, om det finns någon som kollar? :)
Jag hejar iallafall på Nina eller Anna. 
Och om ni vill veta vad som kommer efter Robinson är det EurovisionSongContest. 25 länder, och programmet håller på i 3 timmar! Orkar jag hålla mig vaken så länge? Jag kanske somnar i soffan. 
Menmen..
Nu drar jag mig, för den börjar nog strax antar jag.

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test