SKIT VÄDER

Hej alla bloggare!

Vilket skit väder det är ute idag säger jag bara. Jag hatar verkligen regn, men det luktar mycket godare när det har regnat klart faktiskt, någon mer som tycker det?

Idag åkte jag till skolan och pratade med Raimo lite. Han är ett stort stöd för mig, verkligen. Han förstår allt, första socialpedagog  som inte säger någonting till föräldrar, om det inte är nödfall då. Riktigt bra!
Sen då. Så träffade jag Kajsa, snällare tjej får man ju leta efter. Men sen skulle hon på lektion, så jag letade reda på min mentor Britt-Marie. Som inte va där. Skulle prata med henne för jag skulle hämta min läxor. 
Men jag gick till Maria, en annan lärare. Hon fixade typ 10 sidor Engelska till mig, 10 sidor Matte & sen fick jag kanske säkert 10 sidor Svenska med. Men det är ingen brådska, för dom här läxorna är tills 3 veckor framåt också. Så jag måste nog plugga lite varje dag. Väldigt tråkigt kan jag säga, men det är nog bra att försöka få betyg. Jag försöker ju iallafall. 

Men än tänker jag inte plugga, för jag ska kolla lite på Bilddagboken först & läsa några fler bloggar & juste ja. Fixa min egen blogg såklart! Den ska bli riktigt nice. Gjord av mig!
Har bestämt mig för att klockan 18 ska jag börja med pluggandet, för jag är riktigt trött idag. 
Sov nyss en stund, 1 timma. Mer kunde jag inte sova för det var någon från Stockholm som ringde. Vet inte vem, för jag svarar inte på företagsnummer och svarar inte när jag är trött och har sovit.
Förästen. Jag lägger upp en outfit strax. 
Uppdaterar sen.

Puss & Kram!  ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

naw, :$

gick det bra hos Raimo då?<3

2009-05-07 @ 21:30:01
URL: http://kajsathorson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test