SOV DAGS

Nu har min sweety åkt hem. Ni ska veta att jag saknar honom redan! Men jag har fått pussar så jag klarar mig tills imorgon :)
Nu tänker jag berätta hur min helg ser ut.

Fredag - Bebo kommer till mig när han slutat skolan, massa fredags mys!
Lördag - Låtsaspappa fyller år, massa kalas, senare blir det åka hem till Bebo
Söndag - Sälja GT med Bebo om jag orkar, sen lite godnatt mys.

Och nästa vecka blir det verkligen MYS! För då är alla lediga; Torsdag, fredag också! Skönt. 
Men nu hade jag tänkt gå och fixa mig för natten. Är lite trött och vill inte bli tröttare. För imorgon vill jag vara pigg! Är ju fredag och det blir ju massa myspys. 
Fast är det någon som har förslag på film eller vet om det kommer något bra på TV? Skriv gärna en kommentar på förslag.
Vi hörs imorgon!

Puusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test