STUDSMATTAN ÄR HÄR

Hej bloggen!

Vilken varm dag det är! Becca och Micke har ju hämtat studsmatta från Jessica idag, tack Jessica! Den är väldigt bra också, men man blir ju verkligen varm när man hoppar. 
När man hoppar med Kim och Erik då blir man ju varm som fan, dom kan ju studsa upp mig hur lätt som helst, haha.
Men nu har vi studsmattan här iallafall! Så sommaren börjar bli kul.

Men nu till något annat. Idag fyller Micke 45 år. Grattis till honom! Har glömt att gratta honom, så det blir snart. 
Älsklingen ska vara med på kalaset han också :)

Men ska dra mig nu. Måste fixa mig innan kalaset börjar. Om 15 min!
Det kommer en outfit strax. 

Puuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test