Tandläkaren gick super

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering idag. Inte hunnit blogga sen jag kom hem från tandläkaren, tyvärr. 
Men det ska bli bättre i fortsättningen, jag lovar (;
Nu tänker jag skriva om hur det gick hos tandläkaren.
Det gick hur bra som helst, kändes ingenting när dom skulle dra bort tänderna.
Men när vi kom dit var de lite strul, mina tandläkare hade inte fått bilder på vilka tänder dom skulle dra från Odontologon. Min tandläkare i Mölndal hade skickat bilderna till dom i Angered? Och jag har inte haft tandläkare där på c.a 2,5 år? Eh..
Men iallafall, mina tänder va minst 2cm långa, vet ni hur rädd jag blev för dom? Aldrig sätt så långa tänder som dom. 
En liten stund efter vi hade tagit bort dom, så kom värken, fy va de gjorde ont! ;(
Allt är bra nu iallafall, lite svårt att äta bara, och så blöder det hela tiden. Hoppas inte det börjar blöda inatt? Dom sa att det kunde göra det. 

Nu har jag inte tid att sitta här mer, Desperate Housewives kommer strax! 
Så vi hörs senare ikväll. 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test